Itu yang pasti..

18 tahun menghambakan diri utk ilmu,
mula dgn zaman duduk di kerusi kayu hingga ke kerusi besi.
Dari zaman papan hitam ke papan putih ke zaman slide show.
Dari zaman pensel 2B ke pen pilot ke microsoft word.

Daripada bodoh sampai jugak ke universiti.
Universiti pulak bukan calang-calang. UiTM doh! (world class universiti)
Ini part paling sayup, paling tersentuh, maka palingnya tidak terpaling. 16hb Januari 2012 last paper utk aku yg bergelar student. Habis usaha, habis daya utk beri yg terbilang utk study aku di tahap ini.

Semua aku sialkan kerana semua membuatkan hidup aku lebih rancak lagi hebat.
Letih itu berbaloi, belanja itu juga berbaloi, manusia disekeliling juga berbaloi. Aku rasa ohsemm!!

Sujud syukur utk segalanya.




Persetankan seketika report, pedulikan poster, kepala banakan slide show mahupun brochure.
Berlibur.

Comments

  1. tahniah jugak utk anda wahai cik szack. =)
    gudluck utk fyp nnt..doakan sesama kte mendapat yg terbaik.

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah..kte berdoa agar ia berjalan dgn lanjar..n berusha dgn bersungguh2..=)

    ~szack~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts