Week-y-apa dia?


Utama.
Sesudah beratus jam dan berminggu-minggu aku tak menjalankan tuntutan di ruangan ini. Kasihan ruangan ini kerana tidak dibelai si empunya utama ruangan ini. Sorry. Ok, oleh kerana semalam penat jadi hari ini telah dipilih utk menjamu minda dan masa luang kawan-kawan utk membaca post pertama utk bulan ini drp aku.

Laporan kehidupan skit, sebelum ke segmen lain..





11.10.2011

2011 UiTM 
MATHEMATICAL OLYMPIAD

apa ke benda ni? ni adalah salah satu aktiviti yg julung-julung kalinya aku serta sbg peserta sepanjang berada di UiTM ni. Aktiviti berbentuk pertandingan menjawap soalan-soalan matematik yg tidak melibatkan kalkulator dan seangkatan dgn nya. Do not calculate, use proving techniques. Maka dgn segala idea, bekalan yg lalu aku bawa seadanya hanya utk mengejar RM 1000 tanpa niat. Haha. Maknanya masuk competition ni suka-suka la. Hasil drp suka-suka, mendatangkan suka-suka jugalah. Ini jek yg dpt...






typo tang nama lak..xpe,just want to share it. tak ada la menang pn 1k tu,sbb kalah 1point jek apalah sgt..hahaha.
but i'm proud to be part of this competition..and more, paling membanggakan my classmate win 1k lak..superb guys! 

Dah setel yg tu, ayuh kite bawakan sesuatu yg super excitement. Ahad yg semalam, telah melangkah kaki-kaki ini ke MAEPS/MARDI, Serdang. Pe benda jauh sgt ke sana? ada pe jek tu? Kan baik tidur kat rumah hari minggu mcm tu. Ish2x. HAA!! ni nak gitau kat hangpa semua, cek pi sbb ade....




maka telah mendarat di MAEPS, Serdang pada 7hb hingga 16hb Okt..

Oleh kerana tertera signboard THE BIGGEST BOOK SALE in THE WORLD,maka berduyun-duyunlah ulat-ulat buku menyerang termasuk lah si merahPujangga sorang ni. Hish. Kalau dah kaki, mmg kaki jugak lah. Nak wat mcm mana kalau dah itu minatnya, kita ni suka jek janji dia happy. Takde lah banyak, tp ada la sikit ole-ole utk tatapan kawan-kawan..meh tgk skit..

 tag book, gift drp THE BIG BAD WOLF..wooffff2x! tq =)

hasil tangkapan kami, yg aku punye CSI tu jek..yg lain dia punya..tgk title book pun da tau gegirl punye ni..



lambakan buku utk diratah para si ulat buku..euuwww..juling bai tgk buku berlambak...

Jujur sejujurnya aku ckp, aku rela pg exhibition book drp tawaf shopping complex. Haha. Sori u! tp tu x penting sgt even tak kira la kat mana pun kita yg penting kena sama-sama happy, sama-sama puas. Betol tak? Pastilah! Okies! Done for the report..(report ni siap, fyp tak cuit..hampeh!)

Baiklah, kita ke segmen lain. Kongsi rasa dan fikiran sikit lah ea, lately penyakit mim alif lam sin dtg mengejot tiba-tiba tak tau la dr mana. Nak mulakan keje pun amik masa, siap leh melencong wat benda lain, "senonoh la sgt cmtu benjo!!". Sampai tahap nak mandi pun malas *yg ni tipu. haha.

Aku ni bukan ade mood pn nak menulis, tp sbb tgk da lama sgt x menulis kt blog ni. Jadi teranjak la hormon adrenalin ni nak ber-taip-ing. (mood ke laut sbb internet tak access tengah2 syok menulis. kewak!)

Ok, last but not least. Aku syg keluarga, kawan-kawan aku. Sbb xde dorang x best hidup aku. Lagi, aku rasa dah dekat jodoh aku ni. Tolong doakan ya!







"aku ada satu. satu aku dia. dia satu aku. sbb dia aku punya. 
hampir tercantum rusuk ini. terus ber-puzzling elok-elok."
-benjospesel



Comments

Popular Posts