Hari Bapa Tak Lapuk

“ Anak kuda panjat pokok kelapa,
Hari ini kita cerita pasal hari bapa”
-Sepah

Utk yg follow maharajalawak sure terputus urat ketawa bace pantun tu. Heeee. Tahniah utk kump Sepah yg jd johan minggu lepas. Go Johorian! Ups! Semangat kenegeriaan disitu. Maharajalawak da abes, da tade lg upacara perhimpunan beramai2 kat Restoran Hakim setiap malam jumaat. Ramainya da mcm game Mu vs Arsenal. Xcukup sit, siap ade yg tgk dr atas moto. Hebat tak hebat. Ok. Rindu.

Maybe it sounds cliché, tp sempena bulan Jun yg dah nak hujung2 tanduk nih, aku nk wish Happy Father’s day utk ayah2 diluar sana. Mcm status fb Fena,”Terima kasih untuk segalanya !!..tidak lupa pada semua bapa2 tidak kira dimana jua samaada telah,bakal atau akan menjadi bapa suatu hari nnti..dan ucapan ini jauh sekali ditujukan pada bapa2 ayam atau bapa haruan memakan anaknya...~ Wah gitu! Bapa2 ayam n bapa2 haruan tuh mmg xlayak dipanggil bapa. Ok2, xbest cite pasal bende2 xbest nih.

Ok, aku and family members yg laen sempat menghadiahkan hadiah yg xseberapa kat ayah aku. Memandangkan beliau amat meminati bidang fotografi, maka haruslah mencari barang2 yang ade sangkut paut dengannya.Wah, ayat terus tune jd skema. Gasak! Apakah hadiah yg dimaksudkan? Jeng jeng jeng!!!!

*
*
*
Wah! Bg lens!!
Eh! Tp2… Caniam?
Canon+cap ayam kah?

*
*
*
*
*
Lah.. termos rupenye!!
^_^

Selepas upacara penyerahan hadiah nih, 1st impression beliau, “smart2!” Beliau dpt termos. kami dpt ape? Kami dpt ayah yg fully supportive pd anak2 die, seorang idol, rakan baik kami juga. Mmg tak terbalas segale pengorbanan beliau, but we will try our best to make u proud! We love u! Yes, we do!

Jom nonton video by mathluthfi ni..


"aku tahu laa. dah 12 tahun aku jadi ayah pada adik-adik aku"....

Comments

Popular Posts