Corat Coret.

Dengan nama Allah Yang Pemurah lg Maha Pengasihani..

Satu per dekad telah kita lalui bersama, aku nukilkan perasaan kasih ini di sini hanya utkmu. Di mana aku ketika setahun lalu yg hilang arah dan punca bagai mati anak. Kau kutip hati aku yg luruh bak dedaunan usang luruh ke bumi, kala itu prinsip, peraturan, semangat dan kewarasan sudah jauh lari drp jasad dan rohani ini. Kau dtg meniup semangat, menyusun atur prinsip hidup yg berlanar, menstabilkan akal ini dgn isi kata yg sgt ranum. Sejarah itu telah terpasak di minda ini. 

'Kasihkan pada yg mengasihi'. Jalan aku kini sudah ditentukan begini, bersyukur ditemukan dgn teman yg sgt mendalami hati ini. Mata hati ini seperti mata hatimu. Kala aku gusar, dihatimu terdetik, kala hati bimbang, hatimu berbisik risau. Mana mungkin aku lari jika sudah ditakdirkan kamu tahu isi hati ini. Perbezaan pandangn dan tanggungjawab menyatukan pemikiran dan hati atas dasar kepercayaan hati. 

Semoga titik hari ini berpanjangan sehingga ke akhir hayat hidup bersama. Tak akan padam perasaan jika masih di atas jalan yg Benar. Berpimpinan tgn meniti matlamat yg sudah ditetapkan. Aku akan cuba menjadi yg terbaik dikalangan yg terbaik. Selamat 12 purnama menjelajahi hidup yg berwarna-warni. Semoga dirahmati dan direstui. Amin.





Merah itu aku punya!

Comments

Popular Posts