Mr. Michael Buble

Crazy Love, Everything, Sway, Save the last dance for me, haven't met you yet and etc. ni lah antara tajuk2 lagu beliau yg aku rasa smua penah dgr dan bg yg xpernah dgr ni mmg la korang SANGAT minat kat mamat ni...bertajukkan entry ni jek da wat kan aku pernah menyimpan angan-angan suatu kala dulu

"kalau lah mamat ni dtg Malaysia, harus (bukan wajib ok!) aku tuk pegi konsert beliau..." 

bile dah sampai waktu beliau berkonsert kat Malaysia.....syg seribu kali syg...





hang pa smua tgk harga tiket konsert beliau..seat CRAZY LOVE tu jek da separuh loan ptptn aku..crazy tak crazy lah.. =(
klu dah kipas susah mati sgt kat mamat ni, leh la korang amik seat rm250 tu tp pale kene la teleng2 + pjg2 leher tu..persoalan nye berbaloi ke?..jd duk jela diam2 kat umah klu dlm bank hanya cukup2 tuk sara hidup sendiri..ni konsert 5 bintang, takat aku ni konsert Jom Heboh tu pn dah kire untung dpt pg pasal free..hahaha..

bukan ape, aku nk share jek btape aku teruja dgn mamat ni nye suare dgn gaya super faking COOL. agak2 klu nk bayar die suh mnyanyi kat wedding aku nnt bp puluh riban la ek?? double drp hantaran bai..giler!

setiap bait-bait lagu yg disampaikan rasa mcm die ni manusia plg stail dan macho bile menyanyi, rasa nak kunyah jek suare beliau ni...klu kat Malaysia gegirl smua sibuk dgn Faizal Tahir, kat US, UK, Canada dan almost smua europe lah kompem gegirl2 smua giler dgn die ni..tp bkn la sbb aku bkn pompuan aku xleh nk minat kt mamat ni...kn2!??
yg penting aku x gay..sekian.

rasa-rasa nye die ni korang kenal la rupenye kan..ni nk share skit muke kacak macho bergaya beliau...


tq mr google

selain die ni manusia kt dunia yg aku minat as a singer..ada lg sorang..En. Jamal Abdillah..(kene la up local artist gak kan)..2 mamat ni lebih kurang sama hebat la..suare jantan sejati...
ok, aku kesedihan sejenak pasal tak dpt berada di konsert beliau..bkn sng ni  olang mahu sampai Malaya.hish! tak mengape lah..
"selagi ada peluang dan ruang.."



p/s : agaknye skg die tgh berzapin dah kat Stadium Malawati...cett!!

Comments

Popular Posts