B.O.N.D.A



tak terlambat la rasanya nak sharing wish dgn kengkorang untuk...





Bonda Puan Hajah NorHapipah bte Hj. Ahmad bin Hj Salleh.

tanggal 15 Mac 1953 hari kelahiran beliau..semalam kami adik beradik berpakat wat simple BBQ di kolam milik abg Faqa. dgn tidak menghampakan seluruh rakyat, maka telah terhidang lah siakap bakar + ikan kaci sweet sour yg sgt terbaek!! + Cheese Blueberry cake dan lain-lain...maaf lah tiada gambar utk simpanan aku, pasal aku dtg sgt la berlenggang kangkong..sekian. but the important is ikatan kasih syg kami adik beradik dan Bonda sgt harmoni lg aman makmur damai.

"mak harap hubungan silaturrahim antara semua kekal dan terjaga, dan plg penting igt! hidup biar bersandarkan pada agama.  mak nak anak-anak mak semua jujur dgn mak.."

baek mak!wan jujur, wan SINGLE!..agak2 bile mak leh carikan calon?(erkkkk!!)..
hahahaha...tapi..tapi..tapi...dan tapi..
........

"mana die tau besday mak ni?wan bg tau ea?"
cmne nak jawap tu?terpinga-pinga gak la aku ms nk bg besday present tu..
"a'ah mak, wan bg tau die..hehehe"
"terima KASIH "
mak wa menerima KASIH lu dow!!hahahaha...for sure la ko hepi giler bab...
ok.cukup2 lah tu..nnt aku cite lg..

tup2 jam dah pukul 3 pg..seronok sgt berborak mcm lama tak jumpe..lincah!berangkat pulang lah semua dgn kasih syg seorang IBU yg sgt dicintai.






p/s : mak aku senyum mcm ok jek..

Comments

  1. ~ hepy b'day to mak.. :)
    wan, habeskan study dulu.. haha..

    ReplyDelete
  2. ok!
    mesti lah kene abeskan study dlu..hehehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts