Kisah pertama..

Hoi..

cantek sgt la timing aku hapdate ni..sbb tgh free sesangat da ni..ekceli lama benor x menconteng kat sini, yela bz la katakan duk kat umah tu..'KERJA'...cuti lama sgt watkan aku rasa sgt lupe diri..hahaha..ok,ni da 3 hari mula sem baru rasa cm x bape mencabor lah..mcm msuk tadika jek raso..entah ape2..hahaha..

ok xpela tu..skg ni nk cite skit la psl lama benar tinggalkan blog ni..da berhabuk sgt la..fuhh fuhh (tiup2 skit ada habuk)..cun!cantek sgt la smua bjalan lancar bile naik sem baru ni..rasa Oren skit, ada rasa kelat2 kopi..biase la tu awal2 msuk aku da lost..pegang pen rs pegang cangkul..berat mak oi..gegel mnggeletor jari jemari nk menulis..tu da kire mencabar la jugak..ckup la kot nk cite..

ok.sj nk gitaw yg aku dah kembali....lagi...!!dah la tu..beriya sgt aku rs..ok bye2..!!





p/s : 8 month tu..anak laki ke pompuan ek??

Comments

  1. ~ ptt lah lame tak nampak.....Wan..selamat kembali.. eh, add kt link baru blog akk eh! http://kisahkasehsaya.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. akhirnye stlh lame aku tggu ko update gak blog ko ni ea..tahniah2.. ;p

    ReplyDelete
  3. kak : dah..hehe..cuti la kak,tu yg lama x on9..

    eca : hehehe..cuti la ca tu yg lm x update..skg ni kembali aktif...cewah!

    ReplyDelete
  4. da pandai ea bg alasan..nk kne rotan ni..hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts