Selamat tinggal..

salam..selamat hari minggu smua..

kisah hari ni..

bangon2 tido jek.....

"ape lak msg mintak maaf tetibe ni?"

hati dah xsedap jek..tetibe2 jek die cmni..reply la msg tu,bru tau rupe2nye pasal aku..salah aku,bodo aku wat bende2 bodoh..hmm..

aku mls dah dgn smua ni..bukan mintak susah tp dtg nye susah.igt ada kebaikan tp keburukan yg sampai..
oleh itu aku telah amik penyelesaian yg mungkin baek tuk diri sendiri dah jalan ini..aku rasa biarlah xde drp ada menyusahkan aku..aku nk tinggalkan segala2 nye dlm tu, biarlah ape nk jd..aku dah jalan ke depan xkn nk toleh2 ke blakang...malas da aku nk pk2 bende yg wat aku susah dr dlu lg..

"bende ni mmg jahat, merosakkan hubungan, buang masa, dah mcm TUHAN lak jd tempat ngadu2"...

ok la tu..aku pn da stuju dgn kata2 ni..x salahlah aku nk buang..tutup buku senang cite..malas nk selak..bende x penting pn...xde mendatangkan kebaikan kat aku..byk bwk emosi x baik tuk org yg aku syg,..

sy wat sbb sy x nk wat awak kecik hati, sedih, risau, marah, cemburu dgn kelakuan sy dlm tu...biarlah ea awak...xpenting pn bende tu dlm idop sy, awak lg penting....sy buang bende tu x maksud sy buang awak, kawan2, family....




Pemberitahuan :-

Akaun facebook aku telah ditutup.



p/s : awak..

Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. jg nama baek sendiri maka terjaga nama baek keluarga dan org2 sekeliling yg disayangi..
    jgn disamakan situasi kite skg..
    pesanan : ckp biar berotak jgn berhati sahaja.

    ReplyDelete
  3. baiklah.. saya ingat pesanan awak.. kalu ini terlbih maaf kata dari saya..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts