Merah itu aku punya!!!!

Heeee...

merah tu aku punye, jgn gatal2 nk amik,nk curi,nk kacau,nk tendang,nk sepak,nk buat ape pn..!!!
aku pn x pernah pn nk sakit2 kn merah aku, jgn ada nk sakit2 kn merah aku..

merah aku sensitivity lebih.jentik skit mudah sakit. nk kene simpan dlm kocek takot berkecai, pastu takot hilang lak nnt. merah aku ni senang jg, kdg2 x ckp g dah tau da ape kite nak. hebat x merah aku.

susah nk carik kat kedai, nth mana aku jmp si merah ni pn aku x tau. merah ni 1 jek kat dunia, klu sp2 nk cari merah ni mmg ada kt aku jek. kaler lain byk kat luar sana. gi carik si biru , si hijau , si kuning..kompem ada..

dah2..xleh cite byk sgt psl si merah,,nnt ada org cemburu dgn merah aku. harap2 merah aku sihat terjaga dlm jagaan aku.hahaha.




p/s : Jgn merah bile malu.=)

Comments

Popular Posts