Kuarantin atau Terkurung?

Selamat malam dan selamat sejahtera atas kamu...

hari ini sgt letih dan sgt pnat dan sgt malas dan sgt ngntok dan tersangat2 lah bosan dan stress..

4 hari berlalu tanpa khabar berita, aku pn mmg xde mood nk melayan skg ni..tp yg pelik nye ni aku da xde rasa pe2 da..mungkin la pe yg aku pnah alami jd kan aku xde rase pe2....ish!!!bahaya ni...pernah kdg2 tu rs mcm x baik wat cmni..tp terpaksa bwat pasal nk mlayankan org yg susah nk paham bahasa..dengan tekanan yg ada skarang ni pn da wat aku pnt, ni kan lagi nk melayan kan hati org..xde masa la dik oi..!!

makin hari makin aku rasa aku ni dipaksa tuk menyayangi dan X memaksa pn diri ni disayangi.. klu perasaan yg indah itu dipaksa2 sebegitu rupa..lama kelamaan ia boleh menjadi satu perasaaan yg bosan dan menjelek kan..

ada pepatah seseorang mengatakan "Hidup bkn tuk bercinta jek!!"..
agak2 la klu aku ckp cmtu, mesti penerimaan beliau berlainan sbb rasa cemburu dan X percaya kat aku jd kan ia negatif..

entah la..*sigh*!!huh!!
aku x pernah wat keputusan sesusah ni....adakah peluang kedua akan aku berikan tuk die lebih memahami dan lebih mengenali situasi aku sekarang ni...

Maybe this is not what i want..and she's..whatever it is aku dh malas pk if can't going further with her..

Jodoh bkan kat tgn aku.tp aku dah usaha agar hubungan ini menjadi lebih tolak ansur dan memahami...yg lain tanggong la sendiri!!



-Jiwa Kacau-

Comments

  1. bg ke 22 mse tuk b'pikir..
    wat y terbaek y ko leh wat..
    pas2 terserah padanya..
    =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts