Ke-C-8

terasa cm nk post something pasal aku rasa macam x kene lah....

pertama dan utama nye aku rasa mcm terganggu dgn kerenah manusia kala ni..tp bkn manusia jek kdg2 binatang pn ada kerenah nye...

tp bkn psl kerenah aku nk cite..ni pasal satu bende kte x perasan knp kite leka dgn keburukan...
leka dgn keburukan bermaksud kite memandang keburukan seseorang sbg kelemahan dan bukan nye sbagai kelebihan die...

sebenarnye aku nk explain dr segi penulisan sgt lah rumit kerana ape yg berlaku dlm masa 24 jam ni buat kan aku sedar aku x patot wat seseorang rasa bersalah...kelemahan die aku jd kan 1 keburukan yg mana aku mungkin sendiri X taw itu adalah kelebihan die...

bile berlaku kecelaruan antara penerimaan aku dan penyampaian die, wat kan aku berpikir di pihak dia...jd aku kembali berpikiran positif...so post kali ni agak bertiangkan kesedaran...


cmne ek gaya nk ckp klu nk mnx maaf atas kesilapan teknikal yg berlaku ni??????ADoiiiiii!!!!
gaya-gaya yg berlegar kat kepala :
1. "wei,sorry la ea..aku salah faham msg ko smlm.."
2. "ehem..ko nmpk comel arini..."
3. "awak, knp kls 'ptg' smlm awak x pndang pn muke sy..marah sy ea???"
4. "alah, kene sound skit nk marah2..lek ar.."

nth la...klu mana2 gaya pn klu aku ckp..tu pn klu die nk trime..



-SORRY!!!!!!!!-

Comments

Popular Posts