Semangat sikit!!

hurm...huh!!?
mengeluh aku lalu meneguk air tidak berwarna(suam la..) sambil merenung ke luar tingkap memikirkan masa yang sangat pantas berlalu....

pejam celik..pejam celik lg..sedar2 dah nak masuk hujung semester di mana akan aku hadapi suatu kejadian yang mendebarkan sekalian para umat nye...
apakah itu??

itu adalah FINAL EXAM!!!!!!

waaaaaaaaaaaahaahaaaaa!!!
aku nk kan ketenangan dan kelapangan tuk terus berfikir dgn waras dan lebih kacak!!!<--kacak tu penting... langkah pertama aku nk kemas bilik dan meja belajar aku...sgt tidak sanggup nk dilihat lagi dgn kuih2 raya yang penuh di meja...<----mood raya abes dah,kueh raya x abeh2 lg..hampeh!!! aku memulakan operasi mengemas sambil dibantu oleh bibik---->ikmal and salman...
hehehe...pdn muke lu org..!!!
bermula dgn kueh raya....dan terus..dan terus...dan....terus......




TIDO!!!!!!!
(imagine klu aku tido cmni...hurm...)
xde la tido..sj jek..masih lagi operasi mengemas yg semakin giat dijalankan sehingga kami tidak sedar kami hanya ber'boxer' jek ketika membuang sampah di luar...sgt kacak dan sexy!!!
hampeh tol...!!
kemas nye kemas nye kemassss....akhirnye tercipta la bilik kami yg hebat lagi kacak!!!


hahaha...cantek x???
siap ada pantai kat luar tu agk2 kat mn ktorg duk ek..
hawaii tu sbenarnye...
xde la smpai cmtu bilik nye jadi...jadi la mcm ni yang x sberapa.....


ni 90% baru...tapi kira dah ok da ni dr b4 ni cm HARAM!!!!
gitar gua tu penghibur hati...
meja aku yg kacak!!!(sempat men fesbuk gi ni..)

baru la aku sodap hati den ni nk mengaji...bilik komas da..!!!
stndby nk final jek ni...
so, thats all 4 today..bilik aku dah kacak..hati pn suke...!!!

Comments

Popular Posts