MaLam Minggu..

Dalam sminggu gua paling suke skali mlm ni..
tp malang nye malam ni tak seperti malam2 minggu yg lain..

penuh dgn kebosanan..
balik umah dgn kekosongan...igt bru nk haruk mlm ni,tp bkn haruk jadi nye..

kuar kul 9 dgn berbekal kan motor KRiss sp nth..gua kuar berdua..
trus ke Plaza Alam Sentral sbb nk gi Kenny Rogers..dgn harapan gua nk mkan free..
knp lak mkn free ek????...sbb aku dpt kupon mkn free slama stahon pemberian member abg Faqa...
korg igt Kenny Rogers tu bapak gua nye ke..hahahaha..xde makna nye..

sesampai jek di situ..jam sudah menunjukkan kul 10 tepat..
gua gi gak msuk itu KN..tp syg sribu kali syg..itu cashier ckp sudah tutup pasal sudah kul 10..
mcm HAraM!!!..

kami ber2 terus beredar dgn perasaan hampa dan lapar..dek kelewatan kami..ngok tol la!!!!
dgn perasaan itu kami membawa diri round2 S.Alam dan mengambil keputusan menuju ke karaoke...
HAROKKK!!!!...sampai2 xde nye karok dulu..gua mlyankan mmber gua menonjol-nonjol itu bola setan (men pool)..gua kalah 2-1..tp xpe..bkn klh byr pn..tong2 la..

org kata panas bdn lu b4 karoke..masa on da way nk gi karok,aku dah melalak dah dlu atas motor..
antara lagu yg di perdengarkan adalah..taman rashidah utama(wings)...mantap ark??!!!

sampai la masa nye kami brgabong dan beradu suara di gelanggang karok jamban..
amik la 6 lagu..dgn harapan ingin mmberi yg terbaek tuk kali ini...
TAPI.....!!!!!???

keputusan nye..MIC itu jamban spoil kan sore gua yg merdu..xde ECHO..sbijik nyanyi dlm jamban umah aku..
speaker pun curik kete kancil 660 sp nth mereka gune..
siap gua leh salah pilih lagu ni..lagu SITI SARAH lak..tp xpe gua lyankan jek...bodo tol!!!!

abes dah 6 lagu dgn diiringi makian dan cacian drpd gua ketika melangkah keluar dr gelanggang itu...
tekak haus lak...gi lepak minum2 jap..bork2 hapak..
dan gua pulang ke rumah lebih awal drp biasa nye..tanpa ending yg kurang memuaskan..

sangap KAROKE!!!!!

Comments

  1. ~hahaha..tak dapat imagine camne wan yang rockers ni nyanyi lagu siti sarah..~

    ReplyDelete
  2. taw xpe..
    meleleh la rockers mlm tu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts