Bukan Calang-calang Hari

Selamat sejahtera.

Pejam celik pejam celik dan pejam dan celik lagi, hampir 2 bulan berada di ruangan kerja. 6 tahun mencerap ilmu dan kini segalanya harus diinterpretasikan dalam bentuk fizikal. Ya! kadang-kadang ada seronoknya berada dalam ruangan kerja ini, namun ia tak semudah yg dijangka. once u need to submit your work on the certain date, there have no excuses anymore. Begitulah gaya kerja yg selalu diterapkan. 

Tapi bukanlah itu yg nak diceritakan.

Pertama. Ucapan Selamat Hari Lahir Yang ke 24 tahun kepada Cik Puan Seri Merah Pujangga. Terus takde berkias. Itu hanya ucapan di sini tak sama bila dapat meraikan bersama. Itu keinginan aku. Dia? pastilah. Apahal ayat gua sentimental pulak ni. berrrrr!!

Ok! sejak seminggu dua ni gua sgt sibuk. Sibuk membelek2 idea berkenaan apa yg gua patut (harus) bagi kat cik puan seri merah ini. Buntu. Gua jenis yg bukan mat bunga, maka bunga bukan pilihan, gua pulak bukan kaki dress sangat, bab attire ni gua fail skit. Tak, banyak sebenarnya. Tak kan gua nak bg choki2 jek, pebarang. Tapi gua akan belek2 lagi sebelum tiba waktu hari penyampaiannya. 

Terkilan juga gua pasal tak dapat berada pada hari kejadian padahal gua mana penah miss utk celebrate sama. #momenlastyear mmg nampak luar biasa. Mai usya!









Beberapa hasil garapan gua tahun lepas pada tarikh yg sama. 23APRIL. Telah berlintas langsung di perkarangan garage rumah sewa JalanKristal7/77. Bukan lah niat gua nak save bajet. Tuhan yg tentukan telah terjadinya majlis ini di situ. Lu orang pun tak mampu halang. ye dak? kahkahkah. Namun begitu,semua berjalan lancar. Plan elok2 lancarlah jadinya. ye dak?

Lagi sikit jek ni post gua nak abes. layan dlu #momentlastyear ini.



ignorekan brader baju kotak2 (pegangkek) tu. dia mmg semak. gua pun meluat tgk brader  tu. 

OK! tu sahaja utk lu drp gua. Sori lah gua tak dapat adakan majlis yg huduh macam ini utk lu. Last, insyaAllah ada rezeki lebih gua angkat caldina sebijik bubuh nama lu, cash taklah. gua guarantor lu, monthly lu bayar. pasal kain baju lu NANTI gua  nak kene tanggung. (Anggap jela gua berbual kosong psl caldina tu) kahkahkah.






p/s: Thanks kawan2 yg ada bersama beliau tatkala hari gumbira beliau itu. Wakilkan. kehkeh.



Comments

Post a Comment

Popular Posts