Halihatilintarlintang

Maaf….

Maaf atas ape yg terjadi. Maaf atas semue kate2 aku yg mengguris perasaan tp selalu dipendam anda. Anda hebat. Kalau aku pasti meletop. Maaf dgn mimik muke aku yg kadang2 layaknye ditumbuk patploh kali. Suke cr gado. Maaf atas semua gerak laku aku yg kurang matang. Konon2 nak jadi matang, berbual je lebih. Maaf juge atas segale kelebihan aku yg mendatangkan masalah. Kapal besar nak g langgar tebing, biar patah jd kapal kecik. Maaf atas kelebihan aku yg aku tak gune elok2. Pandai motivate org, patut pandai motivate diri. poraaah!. Maaf atas semua kecurian yg berlaku. Curi mase, curi tenage, curi telinge, curi pandang. Maaf kerane aku belum cukup2 memahami dr segi tindakan, pikiran dan percakapan. Kadang2 merimaskan. Degil xpayah cakaplah, berlagak nauzubillah.

Cuba…

Aku akan cuba. Aku penah gagal. Tp aku cuba. Aku cube kurangkan ape yg aku dah terlebih.Jangan banyak, jangan sikit, sederhana cukup, cara aku cara kamu, sama tak serupa. Tu bukan aku cakap, Faizal Tahir cakap kat aku dlm lagu Adrenalin. Aku akan cuba ubah mane yg patut. Mungkin perubahan nampak canggung, nampak tidak ikhlas. Perkare pertame perlu dilakukn utk berubah adlah utk bertindak. Boleh diperli, boleh dikutuk, tp jgn henti beri semangat utk aku. Yg penting selese, sentose, sesame.

Ruang..

Make akn diberikan ruang pd yg sewajarnye. Tugasan2 ilmiah pasti gembire. Petugas2 ilmiah juge harus lebih lega. Peluang pd ruang. Yg penting tiada ruang kosong dihati. Kalau ade, cepat2 sumbat bg mampat. 

Tiade paksaan…

Mau dtg mau pergi dlm hidup aku. Bebas. Sayang dan benci aku. Bebas. Xpernah aku letakkan sebarang kelayakan utk bersame aku. Jika rasenye anda tidak layak, mungkin sbnarnye aku yg tidak layak. Make, pilihan ditangan anda utk menentukan kelayakan anda. 

Ape yg diberikan, sgt2 cukup.Xmintak mcm2. Xmintak lebih2. Xmintak pelik2. Seriyes.


Buat yg tgh test Artificial Intelligence, ucapan selamat maju jaya gaya dr aku. Dah minum susu cekelat, makan ikan keli tgh hari td, mesti intelligent punye la!

Buat yg seleseme tersreet2 dlm claz, bwak2 tido cukup2. Jgn bantai tlbeh tido,awl pg nnti terkebil2. Tukang sibuk tade nak teman. Tade tisu Guardian, sweater fakultipn kesat juga.

Ekceli, aku tgh ulangkaji cite SecretGarden. Jd selamber layan lagu bawah ni jom..


Berbaki 6minggu.

Comments

Popular Posts