Habis Guna Jangan Dibuang

Hasil didikan emak dan ayahku, make hati aku ni penuh dgn bunge2 cinta. Since umur aku yg sudah menginjak 23 tahun ni ape salahnye utk aku melakukan sesuatu bukti cintaku pdnya..

Firstly, takkan nak datang dgn tangan kosongkn? Xmacho lah..

Hantaran dari pihak aku..


Sumbangan taiko2 jalan Kristal.penuh botol mineral.pengamalan budaye sihat ni..


 Errr.. C:


Ok. Kemane hendak dibawe barang2 ni?

Recyle Campaign.Kempen Kitar- Semula


Event start pukul 10pg. Aku smp pukul 10.30. Sekali angka giliran aku seratussepuluh. Wat De Luv! Da le sesorg, yg len ke kenduri kahwen. Tapi staff2 agak efficient dan gagah perkasa, jd xlamepun aku menunggu.


No. giliran 110.Ni sume jenis barangan yg boleh amek bahagian.



Setelah diukur2,ditimbang2,dihitung2…

Dr jumlah berat td,aku boleh pilih mane2 hadiah utk kump berat td. Last month barang2 daiso,kali ni makanan2, harap2 next month bg lak bb ke,I pod ye kak!kikiki..

Firstly, semua yg turut serta akan dpt bende ni..

Air free.Starbucks lg u.Sambor sudah.


 Aku pilih Muzic. Kerane anda music dihatiku.haha~
Air starbuck free trus redeem.
Jumlah duit tu rahsie.takot kne rompak nnti.


Fakta:
1.Since kiraan bergantung pd berat, anda xperlu rase psaikopn tgk org bwak berkotak2 air mineral cm aku. Huhu. Xberat manepn. Next month target nk rompak kilang besi plak.

2. Yg join aktiviti ni bukanlah tujuan utamenye hadiah2 tu, but it juz 4fun. Salah 1 aktiviti wif komuniti n yg plg penting aktiviti kite dgn alam sekitar. Ade tu siap request suruh buat event ni 2kali sebulan, dlm hati aku byk sgt ke barang2 kt rumah diorang yg nak direcyle. Huhu..

Kalau tanye ape aku rase bile buat sume ni, aku rase Best! Dan.. sangat amat Best!

Pro Earth Graphics, Recycle Graphics, Earth Quotes, Save the Animals...


Cintaku pd alam.sekian.



Comments

Popular Posts