Hati Ini Telah Dilukai

.aku arini g kelas sopan2, moodpn terkawal molek.
.niat aku 1, nk langsaikan tugas aku tuntut ilmu.
.kelas xbyk, parallel processing je arini.
.beborak dgn membe sblah, diselangselikan dgn tgk muke lecturer.
.aleh2, clas abes, amazing!
.dgn ati berbunge2, “ayuh kengkawan, kite balik rumahhh!”
.sayang seribu kali sayang…….
.balik2 tu mood aku terus spoiiilllllll!
..aku xtaw pe salah aku kat kau.
.mungkin bg yg laen, ini perkara kecik.
.tp bg aku?
.kau calarkan die.
.kau calarkan hati aku.
.kau kemekkan die.
.kau kemekkan hati aku.
.harimau pergi tinggalkn belang.
.tp kau pergi tingal calar kat buah hati aku.
.sedih.
.seriyes.
.takpe kau.
.esok luse aku akn pulihkan kembali smgt buah hati aku.
.bawak jumpe pakar.
.die pulih, aku bahagia.
.buat kau yg tak diketahui lg kejam, bwak2 lah bertaubat.
.jgn kau ulangi kesilapan yg sama.
.jgn kau hancurkan pulak hati yg laen.
.negare kite ade undang2.

by the way....
.aku maafkan kau.



.si putehgebu.
.ini kereta, bukan lembu.
.bercalar tampak satu satu.
.mood gua arini merah jambu.


Comments

Popular Posts