C ya!

Yeah!! sekolah dah nak bukak smula..aku lah org yg palinnggggggg mim alif lam sinn. Ok!soalan pertama, mcm mana nak pegang pen? mcm mana nak selak buku? ish dah lupe laaa..tp kaedah nak ngorat awek2 freshie masih lagi fresh dlm pale otak aku. Dah sebati agaknye dgn darah daging ni,nak wat camne kan?

Malam ni malam terakhir aku berada di kawasan Johor Bahru, kerana esok akan berangkat ke Bandar Anggerik, tau ke ape ke benda Bandar Anggerik tu? cari sendiri. Sisa-sisa masa yg ada aku lepak dgn kengkawan, mungkin sukar tuk kami berjumpa kerana masing2 sibuk dgn kehidupan mereka. begitu juga aku. Family lak macam mana? Aku akan merasa berat tuk meninggalkan mereka especially Mak dan Ayah, 3 bulan menghadap wajah syurga ini aku rasa sebak bila nak berjauhan. Ya, x kesah la nak ckp aku ni manja. mmg aku manja. ade yg tak berkenan? xdehal lah tu.

laporan raya? raya aku seperti org lain, cume sgt berhemah drp segi perbelanjaan. Apa yg cantik dan baru? of kos la baju melayu teluk belanga kebanggan rakyat Johor. Lain-lain aku masih lg tertahan utk mendapatkannya, kerana keperluan perlu diutamakan. Tak kesah la, semua hasil usaha sendiri, ke mana lauk klu tumpahnya ke nasi sendiri. Ok, overall raya tahun ni puas hati sbb sebulan puasa kat rumah, raya pun kat rumah gak. Jadi xde la feeling si musafir di aidilfitri. hiiiiii..!

Oleh kerana lama x hapdet, aku tak nak lah membebel lebih. boring. tak terlambat lg aku nak ucapkan Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin, kpd smua rakan-rakan, pembaca misteri maupun tak misteri, kepada masyarakat dunia yg terjengah blog ini. Thanks for everythng especially to my MERAHPUJANGGA!

Jumpa lagi!

Comments

Popular Posts