Tiada tajuk 2

Masih tiada idea utk menulis, tapi aku bernafsu utk menukil sesuatu di sini. Baik, pertama dan utamanya aku usulkan ucapan Syukur kpd Yang Maha Pemberi atas segala nikmat kejayaan yg aku kecapi baik kini mahupun yg lalu.

Serius di luar jangkaan hasil penat lelah selama ini, akhirnya berrbaloi. Langkah aku perlu teratur agar tidak terpelecok kelak dek kejayaan mini ini. Belum pasti tp ia janji utk aku realisasikan. Terima kasih cinta utk emak dan ayah kerana doa mereka aku berjaya melepasi matlamat yg diinginkan. Susah senang aku menuntut ilmu tidak lagi jadi bahan rahsia antara aku dan mereka. Aku cintakan mereka sampai hujung nyawa.

Rindu.


Tidak juga dilupakan segala jasa dan bantuan yg diberikan rakan-rakan seperjuangan, hanya tuhan sj yg dpt membalas segalanya. Aku kasihkan mereka dgn tidak berbayar. Kepada yg sgt bertuah menjadi antara watak penting dlm cerita ini adalah Cipampampom aku. Terima kasih dgn kasih utk segala pengorbanan masa, tenaga, dan jiwa yg sanggup melayan kerenah bodoh2 aku ni. Anda terbaik, terganas, terbaik, terganas, terbaik, terganas....TERBAIK!!!








p/s : nak tidur sambil senyum.

Comments

Popular Posts