Tiada tajuk

Penah tak rasa susah nak buang air besar, pastu bile dah buang rasa puasss...?kompem lega giler babat nye. Perasaan tu sebijik macam ape yg aku rasa skg, cume mungkin ada tersilap 'placing' sikit. Selesai 2 paper dlm masa 1hari rasa mcm habis final exam, menjawab soalan tp mcm harem skit la. Main tabur jek.Takpe dah lepas pun.

2 dah lepas 2 lagi mendatang. Nampak mcm ok, tp ada sekelumit kegegelan di lubuk hati nurani yg suci lagi murni ini. Pertama dan utamanya nak aku sampaikan ucapan terima kasih pada sekalian umat manusia di dunia ini sama ada terlibat secara langsung atau tidak dlm membantu perjalanan semester aku kali ini. *padahal belum abes final. Of course to my beloved parents yg infiniti banyaknya memberi semangat dan doa utk aku berjaya demi menggapai kejayaan kelak.

Proposal Final Year Project. Ucapan ratusan berjuta-juta lemon terima kasih dan tahniah kpd ahli kumpulan yg memberi komitmen dgn setulus hati murni anda semua. Oleh itu juga ingin aku dedikasikan jutaan terima kasih kpd segolongan manusia Taiko dan Stailo yg byk memberi inspirasi dan motivasi kpd aku utk mendapatkan idea dan ilmu sepanjang menjalani proses pembelajaran utk semester ini. Oh! tak lupe kpd cik Senah yg sgt dikasihi, Kak Siti yg dicintai dan juga makcik Bedah yg dihormati lagi disegani, You did a great job! thanks. For those yg terlepas2 pandang,  just want to say thanks so much honestly from deep in my heart

Masih butuhkan ketenangan dan kawalan emosi yg baik agar tidak tersadung kaki tika berjalan takut2 berlaku pertumpahan darah kelak. ok gurau je! Esok masih ada, masa itu berharga gunakan ia berpatutan jgn membazirkan ia utk perkara aneh tidak berfaedah. Pesanan penaja ini hanya utk pembaca dan penulis sendiri. sekian!


Teruskan usaha mendayung ke tanggal 3 Mei. salam dari mata jatuh ke hati! *sangap

Comments

Popular Posts