Berfutsall

Ikotkan hati, nk angkat tangan tinggi mlayang n bertanya..

Nape kene main futsal? nape xmen bola padang ke batu seremban ke, ape2 yg free? duit dah kering, futsal boleh pulak…

Nape lepas main futsal, harus (bukan wajib) melepak kt kedai mamak, pekene nes ais+sepinggan nasi berlaukkan ayam Hakim? dah penat2 bakor kalori,then tambah balik? mcm membazir je..

Nape kene main futsal tyme pepagi bute, tyme org laen sdg enak diulit mimpi? waktu tido, tido lah bro. kang waktu claz, ko tido pulak….

Hahaha.. sure kaki2 n tangan2 futsal tgh berapi n  berhujah ke hujung dunie utk persoalan2 aku di atas kn..do I care? lek ah bro..aku pn futsal's fan gak. N siap 2 hari suntuk selambe2 leh teman org main futsal.layan~

Pernah dgr org bercerai-berai sbb futsal? aku pernah.. sbnrnye bukan futsal puncenye. Tp masalah toleransi yg blum ckup padu. Jika berkomitmen, jgn diikat. Jika diikat,memberontak takutnya. Selagi perbuatan xmelanggar hukum syariat n xmemudaratkan kesihatan diri dan bayi di dlm kandungan (eh!), jgn dilarang2 jgn disekat2.. Ko yg tgk cite korea 16 cd non stop tuh, ade org len nk halang? Ko nk bershopping wedges, tudung, hand-bag tuh sume ade org nk mempersoalkan? Tadekan? Sbb sayangkan anda.. Klu berleter sketpn, sbb sayangkan anda juge..hihihi..

Tips sket dr aku, kalau sdg bsms2 n xsemene2, “jap eh, futsal jap”.. Jgn naikkan high blood pressure anda, jgn tensen2, jgn nk bergolak emosi.. bukak cd korea korg tuh, layan hero2 ensem, heroin2 gojes kt dlm cite tuh.. plg jauh 3cd bai..”dah balik!”..see.situasi win-win. Da bleh jerit santun2 “hoorey hoorey!” =)



Muke mcm pecah rumah.tp sangat amat hebat dan kacak di padang.wiiiiii.




Comments

  1. coo la cik tat..haha
    tringin nk men ftsal kt s.alam..pastu lpk kt hakim..haha
    ble la plak aku nk amek intercc..haha

    ReplyDelete
  2. hehe..thanx bro sudi singgah blog aku..
    ade peluang kite lepak same

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts