Dah boleh cakap..

alhamdulillah..

setelah merasa di bawah, hari ni perasaan itu rasa sebaliknya..lebih meyakinkan hubungan antara 2 'negara'..aman, damai, bahagia dan sejahtera..konflik dalaman sudah selesai. segala yang berlalu pasti berlalu maka biarkan ia berlalu. aku lebih mengenali konsep 1hati dan kerana itu aku lebih sukakan perhatian pada sesuatu yg lebih penting.

bermula episod seterusnya, aku menyelak halaman baru..perjalanan crite semakin rancak. penuh duka dan suka. walaupun kisah ini hanya difahami 2 insan tapi tidak semestinya ceritanya membosankan malah sgt meriah dgn warna-warna kehidupan (beriya sgt ayat aku ni...) tapi itu pilihannya..
mudah-mudahan sampai ke matlamat..skrang aku perlukan rehat sbb hari ini penuh dgn kegilaan-manja...haha..






p/s : penat + milo ais + curly fries + tasik + ikan& kura-kura...

Comments

Popular Posts