Aduhai..

Selamat malam..

teruskan dgn perjalanan hari ini..terkedu dek panahan ujian berbentuk duniawi.berat mata memandang berat lagi bahu ni nak memikul...usaha demi usaha yg mungkin belum cukup haul tuk memberi yg terbaik tuk paper numerical analysis yg sgt disayangi..

awat lah hang kuar soalan payah benar..soalan nk membunuh ke hape tu??aku dah prepare 2 sem kot nak beri yg terbaik, tup2 tgk yg kuar "tali gantung"..hahahahahuhuuhuhuahaaaaaaaaaa!!!!






kali ni mmg kaw2 nye susah..tak tau lah aku level apenye soalan..biadap!!xpe,at least ada usaha di situ, aku wat mana yg mampu.klu sangkot amik lg.klu sangkot lg paham2 laa sendiriiii.....



ok, cukup la sedih2 tu.sj nk manja2 ngn mr.blog jek...skg, yg lepas biarkan..yg mendatang ni kte siap sedia nak hadap..wa tetap relek..ape nk jadi wa hadapkan jek..

demi ilmu aku teruskan, demi mak ayah aku gagahkan jugak..apepun yg jd, aku tetap Mohd Ridzwan yg berbinkan Mohd Johari..hish,x hensemlah lembik2 sayor ni..









p/s : mak pesan : teruskan dgn amalan, tumpuan pada pencarian ilmu, insyaAllah ada jalan yg mudah di depan. =)

Comments

Popular Posts