Singkap Songkap

Salam sejahtera atas kamu..

kembali melambakkan laman ni ngn entry2 sampah aku..overall tuk semalam nye aktiviti, wat report skit la ea..semalam adalah hari mkn free sedunia tuk aku, dah kata open house msti lah mkn di rumah org, tp aku smlm rs x selera sgt, but stabil lg..x tau la knp,mengapa,mcm mn nk ckp ketidakseleraan aku..minum air bergelen2 sampai 2 3puluh kali nk terkucil..tu jela yg larat..

pepagi digemparkan dgn 1 pesanan ringkas drp someone..agak mengejutkan, dgn sifat keprihatinan aku, aku mmbalas atas dasar semangat berkawan..bukan terpaksa ok!
rupenye berite itu menyedihkan beliau dan aku turut simpati..bukan kerana atas sebab lalaikan hati, tp kerana ingin melupakan kisah lalu telah menyebabkan beliau terjebak..ok cukup sampai situ aku rasa nk berkongsi tentang situasi pagi...

sepetang pula aku dan beberapa rakan brgerak ke ibu negara kerana memenuhi jemputan rumah terbuka luas..drp petang membawa ke mlm..jumlah keseluruhannya 4 buah tanpa disedari..sihat aku melayankan diri dan rakan2 ini...sejenak rasa terkilan atas sebab tertentu aku merasakan perlulah tidak berkata lebih kerana itu bukan hak aku..biarkan mereka dgn cara mereka,,aku hanya menurut perintah...biase lah terasa ni, aku da biase..nothing to touching but touching can make it silencing..

dah penat..mak tepon pn td da kantoi suare 'letih'..beliau suh rest...ikot kata mak, jgn wat bende lain yg leh ganggu blaja..darr!!!!aku lebih sukekan bebanan+tekanan+sakit+stress+penat bersendirian..itu kan bergaya!
mak thanks mcm taw2 hati x best..you know more bout your son,it is not bout distance its all about sixth sense.. ='(

ok la,need more rest..luar dlm penat..salam,jmp g!

opps terlupe..terima kasih x terhingga kpd tuan empunya WTL kerana memudahkan perjalanan kita semua semalam..sgt menghargai..sori terbuat x senonoh dgn si puteh,memandu dgn keadaan 'mabuk hati'.fullstop.

salam.

p/s : silencer is aku..

Comments

Popular Posts