Sangap..

Selamat sejahtera atas kamu si pembaca..
terima kasih dgn kekuatan yg diberi Nya utk menjalani hari-hari lalu. smoga hari ini lebih baik drp semalam dan esok lebih baik drp harini dan harapan semoga ia kekal lebih baik....
kesibukan dan ketamakan ilmu membuatkan aku lesu dan x bermaya, apatah lagi dgn ancaman yg diterima. Lelah dah keluh bukan lagi jln penyelesaian..aku tetap dgn pendirian dan prinsip utk meneruskan jalan ini.

ok, mood hari ini sgt gumbira di samping kengkawan dan kengkorok yg melayan aku x pernah jemu. Layanan silih berganti, perasaan tetap sama x berubah walau ape pun yg berlaku di depan, di kanan, di kiri, mahupun di belakang aku..

"Life consists not in holding good cards but in playing those you hold well."-Josh Billings


yibaaa!!skg bermotivasi diri semakin tinggi. ayuh!gerakkan tangan dan kaki melangkah bergaya tuk mencipta kejayaan..peluang terhidang jgn sia-siakan, sbb kite x mampu cipta peluang tp peluang itu kite mampu mencarinya..

ok.aku letih seharian menghambakan diri pada perkara2 duniawi sehingga lupa hak jasad fizikal ini iaitu diberi cukup rehat.
skg masa nk beradu.mata layu dgn jari jemari galak menaip hanya menurut hobi hati utk berkongsi sesuatu.
ok, bye!see u all again.




p/s : aku basikal yg tidak berantai dan tidak beroda.biasa saje. =)

Comments

Popular Posts