ber-Monolog kau dan aku..

Selamat pg bute..

dah smpai tika dan saatnye tuk men-conteng canting kan gumpalan batik di post baru ni..jom!!
mulakan dgn monolog...

"kau!!!ah kau lg..xde bende lain ke nk dtg time2 cmni..pnat lah layankan ko..aku nk jalan pn susah..ko xpaham ke aku nk hadap bende2 penting kt dpan ni...dah xpasal2 aku dah wat bende2 yg aku rasa diluar kemampuan..smpai ko pn leh langgar aku ni...x ke sial ko ni..ape lah aku nk wat ngn ko ni..degil!!!!dah penat aku layankan ko aritu, ni ko nk lg..ko ni x ckup betis nk peha ko taw x!!??cilanat gak kengkadang...dah!!aku xkira la pe ko nk dr aku..yg aku taw aku nk jalan ni..xde dah aku nk benti2 ni..cara ko tu biar cantik skit..time2 cmni jek ko nk langgar aku.."

"alah, ko tu yg x reti nk layan aku pastu ko salahkan aku..ko igt aku ni pe??adik2 ko?..ko tu jgn jd bodo sgt!!!!..pastu x dpt layan aku ko mule la sentuh org2 lain..dah org2 lain lak yg salah kan aku..kn bodo ko ni..!!!ko blaja tinggi2 tp otak lembap mcm siput,nk kecoh2 ape kes??sepak muke tu dulu sbelum nk salahkan aku.."

"ok,skg ni aku layan kau cun2..tp ko jgn pijak pale aku..aku ada tuhan!!jgn smpai aku ngadu kat DIA..x dpt ko nk 'manja2' ngn aku lg lak nnt..ko kene bsyukur aku dpt layan kan ko cmni..ada ms aku bg,ada ms aku kene lupekan ko..byk bende penting aku nk kene jg ko taw!!??ko taw pe..ko duk dlm, yg hadap nye aku..dah!!duk diam2..pndai2 la aku lynkan ko.."

"OK!!servis btukar tgn..aku bg ko chance!!..bye!"

"ok, cun!!"








p/s : bile x mampu itu, kite hanya mampu ini. jd knp mengharapkan pd itu..ini pn ok! 

Comments

Popular Posts