Itu aku rasa..ok next.

Selamat pagi dan selamat hari minggu (Ahad)...

mulakan hari dgn hati yg tenang..menunjukkan perasaan tenang utk diri sendiri agar org lain juga merasakannya..tp persoalan nye mampukah aku???hmm..ok,next..

silangkan kaki,meniarap,berbantal dan terus melepek depan laptop terasa ingin berkongsi lagi..x puas nk berkongsi agaknya aku ni..ape2 jela..dah giler nk berkongsi nk wat cmne..
faham ke x??entah la..diri sendiri faham x??kompem la faham..kuat x nk bdiri??hmm..skit gi nk tersungkur..tp aku gagahkan gak..cabaran tu kan sronok..tp nk kongsi cabaran tu yg x taw mampu ke x..
cukup la diri difahami,....please gimme some vaccine!!!sindromDown polio dah melanda..ok,next..

ok,aku down sbenarnya 3 4 hari kebekalangan ni..atas sebab2 tertentu, x taw la nk cite tp x yah cite la..bg org2 di luar sana nampak simple, tp aku rasa x sesimple yg mereka sangkakan..xpe lah, anak laki kot, dah besar gajah, x kan nk lembik2..prove to the people outside that you can do more than this BENJO!!!..simple lah..ok,next..

aku terangsang dgn kesan positif drp org yg positif jd skg aku dah berfikir dgn positif..bende yg akan jd dan dah jd aku hadapi dgn tenang dan memandang drp sudut positif agar kepositifan aku tu smpai tahap yg aku rasakan baik tuk diri sendiri..ok skg BENJO dah positif..ok,next..

aku rindu,aku syg..bukan kerana aku bercinta sahaja tp aku juga sedang berjuang tuk mencari kebahagian dlm diri..itu lebih baik kan..ape aku buat tuk diri aku rasa bahagia??pertama,aku suke manjakan diri aku..menyelesakan diri aku dgn bahan2 yg menarik, ringkas tp berpatutan..aku suke wat bende yg aku suke..menulis dan meluahkan prasaan aku bkn pd manusia sj tp juga di ruangan ini dan juga plg utama dan pertama pd Nya..Dia lebih memahami..ok,next..

aku byk tinggalkan suruhan,aku lupe pd yg x pernah LUPA aku, aku lalai dgn nikmat sementara itu..Oh Pencipta yg Maha Hebat, aku telah melakukan perkara2 itu..ok,next..

dah,cukup lah tu...juz to remind a few things that love cant change, so accept it as usual.
Mak!jgn risau k, anak mak dah besar..dah pandai bercinta dah pandai makan suap sendiri, dah tau nk wat keputusan, dah tau baik buruk, dah tau ape tu hakikat hidup, dah beli seluar dalam sendiri (tp gune dwet loan la..)..





p/s : laparkan KUIH tersangat2..apatah lagi PULUT..tp xpe,maybe next time i'll get more than today..sabar ye abg Leman..

Comments

Post a Comment

Popular Posts