Susun Silangkata

Assalamualaikum...senyum =)!!
selamat tinggal dunia dulu.kini buka lembaran baru dgn berjalan tanpa memandang ke belakang mahupun berpatah balik. Apa yg di hadapan aku hadapi dan sahut setiap cabaran nya....mudah-mudahan segala berjalan baek dan mudah dgn doa daripada mereka yg menyayangi..

Terima Kasih pengalaman kerana aku byk belajar.2 3 hari kebelakangan ini aku rasa letih dan kurang keyakinan dgn pe yg telah berlaku lalu aku gagah kan jua tuk tempuh pe sj yg berlaku. Selembut lembut hati ni ada jugak ketegasan dan kekerasan yg org lain x tau. Bersyukur kerana pe yg berlaku ini masih lg dlm kewarasan dan tidak lari daripada landasan kehidupan manusia normal.


"Setiap perkara berlaku ada hikmah nye"..kata2 org positif yg melihat setiap perkara buruk mahupun baik mempunyai pengisian dlm mengharungi kehidopan ni.
Siapa tak menyesal di atas pe yg berlaku. perpisahan itu sgt la menyakitkan tapi keputusan yg dibuat adalah atas kehendak aku dan aku sudah memikirkan ia mungkin mmberi hikmah yg tidak ternilai dlm hidop 2 insan ni..


Ingatlah la bahawa hidop ini hanya sementara.tapi selama mana kte boleh menghadapinya adalah persoalan yg perlu difikirkan..kerana hidop ni penuh dgn ragam dan cabaran yg dtg daripada pelbagai gaya.

Aku bercakap dgn fikiran yg waras dan positif.Jika pemikiran aku itu tidak diterima,adakah aku yg bersalah atau yg menerima itu berfikiran negatif..??
u now who you are big girl!!!

Semoga ape yg terjadi akan lebih baik daripada sebelum nye. Jodoh,ajal maut, rezeki smua ketentuan Allah.



-Positif thinking-

Comments

Popular Posts