Peluang seterusnya.

selamat petang dan selamat sejahtera...

Pertama nye nk menunjukkan perasaan yg tersangat hebat ini kepada Tuhan yg Maha Esa di atas segala nikmat dan rahmat yg diberikan. So thankful to Allah!!!dan kedua nye perasaan hebat ini ditujukan kepada Puan Sri NorHapipah bte Ahmad kerana doamu mengiringi anakmu ini untuk menghadapi segala tuntutan hidop ini yg sangat mencabar dan berliku..dan ketiga nye of course untuk supehero aku Tan Sri Mohd Johari bin Tawin diatas cabaran dan peluang yg diberikan pada aku utk menghadapi hidop ini..

Fuhh!!!~~

kembali ke bentuk asal [ [ [ [ [ ] ] ] ]-------->>>>> =((((

berkongsi hati mmg sush..kene jg 2 hati dlm 1 masa..peluang diberikan utk kali yg seterusnya..
dgn bersyarat untuk lebih baek daripada yg sebelum nye..
tgn menggigil menulis entry kali ni kerana perot tidak dilayan dgn hak yg adil..<>
tp masih lg ingin menulis dlm keadaan yg sgt tidak mengizinkan..

jadilah org yg mmberi lebih daripd menerima...penat dan sgt letih..pemahaman drp setiap yg berlaku kini mmbuat kan aku rasa sgt tidak bernafsu dan tidak berjiwa tuk meneruskan..

katalah ape saje.aku terima. Nak kata aku jahat.silakan!! Nak kata aku xde hati perot.silakan!!




-Ketat-

Comments

Popular Posts