Ketawa berisi

hahahahaha...hahahaha...hahahahaha...hahahahahakhakhakhakhakhakhak!!!!!!!
ketawa lagi....hakhakhakhakhakhakhakhakhakhakhak....


kahkahkahkahkahkahkahkahk......

saya suke minggu ini dan minggu depan...yeaaayyyy!!!!!!!
saya x tension..saya x stress....saya x penat.......saya sgt lapang....

kalau lah tiap2 minggu mcm ni msti saya suke mcm ni...yeay!!!!!!

nk guling2...ketawa smpai guling2....

------------------------------------------------------------------------------------------------

scene di atas telah berlaku kpd seorang manusia yg telah menghadapi tekanan dan penyakit yg sukar dirawat....ape kah akan berlaku kepada beliau...???!!!owh tidak..beliau tidak disyaki giler atau pn sawan babi..tetapi hidup beliau telah diganggu oleh makhluk yg tidak bernyawa tapi mampu membuat manusia menjadi seakan-akan giler babi...sampai kan babi dtg ketuk pintu rumah sambil menjerit "giler..giler..giler..giler...!!!!!"....(bodo la si babi sekor ni wat bising kat umh aku)...

-------------------------------------------------------------------------------------------------



-Selamat Berjuang-

Comments

Popular Posts