Faham

bangun pagi dgn 1 matlamat : nk blaja sesuatu dan memahami..dan adakah aku dapat pe yg aku ingin kan seperti matlamat yg tertera....

Kes 1 : Belajar
attend kls tuk memahami subjek..mmg paham ble dlm kls..kluar jek kls..harammm..!!!
otak dan hati x leh nk merge ar..masuk otak klu trus ke hati leh semat kan dlm hati pe yg dipelajari kan sronok...
ni x..bodo semacam da aku rs..mcm x blaja,mcm x dtg kls......nmpk tenang,tp dlm hati org x taw..bercelaru aku rasa kn cmne nk cover blk result2 yg agk2 mcm cilaka...tu kes hati belum kira kes otak ni lg...adoi...
mak!!!!
tolong org mak..dah tekanan ni..overloaded otak ni xde org nk paham....

Kes 2 : Cintan cintun

ni kes lg aku xleh nk paham...sejak 2 menjak ni rs mcm sush skit aku nk jg hubungan..otak mcm2 pikir disebabkan kes pertama dan ditambah pula dgn kes ke-2 ni yg seakan suspek nye tidak la memahami sepenuhnye keadaan yg melanda diri ini...
mls la dah aku rs nk mlayan org x paham ni...bosan dah aku..igt lepas kejadian "hari tu" dah leh paham..sama jek aku rs..

Kes 3 : kewangan

ni lg la..mmg jenis x memahami..( nk paham cmne,mmg da jenis xde hati..). Nth la..nk komen kes ke 3 ni mmg mcm ada berbau ungkit2/berkira lak nnt..mls la nk cite..paham2 sudah......



sekarang ni kes2 di atas ini telah dibentangkan secara serentak...kes-kes ini mmg sgt besar dan mmg membantu aku dlm ke arah kecemerlangan....harap kes2 begini datang lah setiap semester agar aku gembira selalu...............sila lah dtg...harap-harap bertambah la kes2 yg lg mantapp!!!


-tekanan-


Comments

Popular Posts