Di manakan ku cari ganti...

melaporkan bahawa cemin mata aku telah hilang tercicir pd 2/3/2010..bersamaan hari Selasa..

cermin mata berbingkai hitam berjenama Swatch..dan masih dalam bekas nye..

mood aku down giler bab..deeper than jurang mariana tu...uish dlm2..
rasa nye mggu lepas byk bende aku hadap bende2 x bek..ujian kot...tp aku wat tenang jek pe yg aku hadap..nk wat muke pn bkn leh setel pn..dgn keadaan bdn yg sgt lesu dek penangan berfutsal selama 4 hari tanpa rehat...org kata mkn bola..tido ngn bola..tgk bola..mnum coca cola..grrrrrrr...grr...

tp yg sgt menyedihkan lg menyentap jiwa raga adalah kehilangan cinta baru yg suda hilang x sampai 1 bulan pn kami bersama..wahai cinta den,mana ekau syg??den rs jiwa den ni mcm x leh nk let go da..sedey mengenangkan saat penting ekau bersama den...den sush ekau tolong...tp sekarang??????................................hmmmm...=(

adakah smua ni ujian yg dberikan Allah pd hamba nye yg kacak ini??apakah ini smua sudah suratan takdir hamba nye yg macho ini???

Allah sj yg tahu isi hati hamba nye yg hina dan jahil lagi huduh ini...
smoge minggu ini menjadi lebey hebat dan cemerlang...kembali kan smangat blaja aku..
aku da x tahan dgn kerenah dunia ini lg..aku ingin kan kejayaan demi kebahagiaan di masa kelak..

sudah la berpoya2 dgn hidop yg sejengkal pjg nye ini..aku ingin kn kebahagiaan dan ketenangan utk aku hadapi baki2 hidop yg ada..kiamat nk dkat...petanda byk..x reti nk insaf ke?

Solat tu tiang agama.klu da tapak nye pn da berterabor mn nk nek kn tiang nye...
jd begin from scratch......lu bleh bro,lu bkn nye sampah,...lu hebat mcm org2 hebat len gk..


-doa kan ketenangan tuk aku!-

Comments

  1. amin...
    diharap hari y mendtg akn membwa sinar y lebih baek tuk kmu, bro..
    (",)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts