tatkala ia semakin dkat,terasa mcm nk mengalah tapi semangat dan kecekalan aku yg masih lagi berbaki 2 3 puloh sen agak2 cukup la tuk menghadap nye..
pic kat atas ini sesaje upload sbb lubang idong aku semakin hari membesar mengikut keadaan semasa. <~~~xde kene mengene sbnrnye...
lama x meng'udpate' blog aku ni disebabkan permintaan terhadap diri aku tuk manusia dan bkn manusia sgt la tinggi..jd masa sgt la kurg utk menjengah blog ini..
arini ada satu ujian berbentuk duniawi yg akan aku hadap even aku da tau pe result yg berkemungkinan diterima oleh Mohd Ridzwan b Mohd Johari..
x A++ mesti A+++...(berbual la ko!!!)
agi idop agi ngelaban..,
jgn agi idop agi ngelabah sudah!!!!!!
tup..tup..jam da 4.20 pg..
cukup la tu!!!
sok masih ada..
S
E
L
A
M
A
T
B
E
R
J
U
A
N
G
!!
!!!
!!!!
credits to anis sano san~thanks for being kaunter tuk aku..hahaha!!!

Comments

Popular Posts