Kenapa Kah?????

Arini di umum kn bahawa beberapa test yg akan dihadapi pada bulan pose ini...

tapi gua xkesah sgt..tp yg gua kesah nye pasal first day pose la ni..

slalu gua dpt 1st pose ngn family, tp kali ni wat julung2 kali nye TIDAK.....huh~~HUH!!!

kenapa???
kerana dilanda beberapa peristiwa yg akan berlaku..seperti...TEST..QUIZ...ASSIGNMENT!!!!!!!

what a fish???!!!...
so sad tuk gua...di kala family gua sedang bersama menyambot nye bersama, gua di sini menyambot bersama Kitab-kitab berbentuk duniawi.......ohhh!!!!damn...

sebab musabab nye..gua ada test AHAD ni lak..sangat COOL!!!!!
Puan Lecturer gua mmg sempoi..dia balon jek nk wat bile...mmg gua syg lu Puan!!!
mmmuuuaaaahhhh......

So, gua mewakili perantau2 ingin mengucapkan Selamat BerPuasa Di Bulan Ramadhan yg bakal menjelang lg 2 hari ni....

Comments

Post a Comment

Popular Posts