WaBak-Wabak ini..

kesempatan sebelum gua nk menuju ke tumpah darah gua beberapa puluh jam lg dr masa gua post ini blog..

pengumuman ini ditujukan kepada semua penghuni nye termasuk la gua..

"Di atas kesulitan dan beberapa kes yg telah melanda baru-baru ini, maka kami bg pihak universiti ingin mengumumkan bahawa kampus akan ditutup selama seminggu dan cuti pertengahan semester diawalkan bersamaan cuti seminggu ini"...

Perasaan gua bercampur suke dan riang menerima kabar berita drpd rakan seperjuangan dan pihak bertanggungjawab di atas cuti yg diberikan..

Org lain yg kena wabak gua lak dpt cuti..ada ke patot??!!!
entah la..yg penting gua nk balik itu Johor Bahru yg chumelll!!!!!!...

i miss ya..i like ya..what??
JOHOR BAHRU!!!!!

Comments

  1. hoho..
    disebbkn ini punya wabak, kt sume cti..
    dah lme xlik umh..
    tp nt cti raye jap jela..
    huhu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts