Hati

gua dah 4 5 hari simpan perasaan menyirap ni..
dgn sorg si hayun ni..bork cm bgus..smua nye die yg btol..aku tggu ms jek nk letup ni..
cube lu org pikir ea..klu lu org ckp ckit nnt lu org asyikkk la kena rejek sbb die sj yg btol dan btol dan btol dan seterusnye die yg btol...

bru bp hari rs idop kat umah sewa(idop luar) mcm2 lak nk bersuare..mcm ar gua ni bru sehari 2 lepak luar..

ish..bertambah menyirap nye,dgn khadiran sorg lg si mangkok...
dah la berborak mcm hero tamil..die jek hot..die jek tau smua..

dah kena la si hayun tu ngn si mangkok tu duk ngn gua..
gua skg ni byk diam jek lu..bg lu org kondem gua..
tggu la ms nnt..idop kite ni mcm roda..aku dah bse dah bnda2 cmni..
tp klu lu org kena nnt lu org tgk ar cmne..

gua rs marah ni sbb itu org sudah kacau cara idop gua..
skali langgar idop gua mmg gua pantang..
tggu la..
jgn langgar cara idop gua..tu jek gua nk dorg tau..
tp msg2 mmg cam si mangkok dan si hayun yg mcm haram!!!!
gua diam mksud nye marah..tp lu org leh nk bgurau ngn gua..
mmg rs nk maki hamun jek gua rs...

sp brani langgar cara gua idop...???
pantang gua...
mak bapak gua pn x pnah nk push idop gua mcm ni.....

nk jek gua blah dr umh ni..
tp gua bg ms lu..tgk cmne..klu lu org pijak pale gua,mmg la lu org crk nahas...
hati gua masih lg sabar....

give them chance to make up their mistake before something happen...
gua mls nk ckp byk..tggu dan lihat..!!!!!!!!

Comments

  1. sme r tat..kitew sme la..nsib...aku pn bengang gak..tp aku sabar...
    diorg wt seolah2 aku nie cm dak bdoh jew..seoalh2 aku nie xtw pe2...diorg jew bgs..aku da bnyk diam skunk...tp nsib bek aku stdy tmpt aku..sng kit nk suh dak2 nie ketuk kepala diorg..huhu

    ReplyDelete
  2. MEH CNI BIAR AKU HADAP SI MANGKOK NGN SI HAYUN TUH??..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts