Experience and expertise

title bkn men lg..tp aku nk gitaw drp pengamatan aku sndiri yg melihat dan merasa..
nk jadi seorang yg pakar memerlukan byk pengalaman rite??!!!..
sama la ngn life aku di tempat baru ni...pengalaman yg aku alami ini mungkin akan mnjadi kan aku lebih tahu tentang persekitaran dan cara hidop di sini..

tapi......
penting nye kena la rajin bertanya..jgn x taw diam jek..
ni nama nye bodoh sombong!!!!!

klu dilihat kan cara hidop sm jek mcm tempat asal aku..
walhal status kawasan lbh kurang jek..tp mungkin advantage byk kot sbb kawasan blaja..

pe advantage nye????...
pengangkutan senang dpt...murah tp kdg2 free...
mkn ok,xde lah mahal mn..
fasiliti/kemudahan senang dapat..
aku rs better than b4 ni aku blaja...

new life begin at new environment...!!!

Comments

  1. ~new life..new experience..always pray for ur success..remember that..no short cut in life..put high attempt and endeavor..sure u will succeed~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts