Ujian Bulanan

Alhamdulillah arini dapat la aku berpuasa sunat sempena 1 Rejab ni..latihan untuk menghadapi Ramadhan yg entah mcm mn dugaan nye ketika aku di sana (uitm s.Alam).

ujian arini wat aku nk marah..aku nk apply loan secara online,tp bila nk bukak itu web..sudah wat hal..x kuar2 page nye..mahu nye aku x geram..

nk loan pn sush..sistem mcm haram..wat org marah..
klu duk cyber cafe mau 3, 4 jam melayan benda alah tu jek..bongek!!!!!

tp aku wat tenang jek ar..pose2 ni leh tenang kn diri,pahala pn byk klu kite sabar..!!

dah la..nk try gi ni..smpi boleh..
klu x bleh gk..siap..!!!!aku bakar PTPTN..hahahahahaha!!

Comments

  1. byk2kn b'sabo ea..
    laen bz la 2..
    dah nk dekt tarikh 2tp kot..
    huhu..

    ReplyDelete
  2. mak aii..
    nk bakar ptptn yee..
    npe x bakar 1 kpt tu aje..hahaha!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts