ke-JatuH -an..

pnat dow ari ni..

ujian2 yg agak meruncing kn kemarkahan aku di kala memerlukan.

xde perkataan yg boleh di gantikan dgn kurang senang atau lbih di kenali sbgai kesusahan di atas sbb2 tidak mentelaah kitab tersebut...

2 ujian dunia yg di alami hari ni sgt la mnyedihkan krana tidak dpt mencarik jawapn yg ad di sebalik persoalan yg di kemukakan..

esok 2 lagi ujian yg memerlukan kekuatan dalaman dan kebatinan aku utk aku mencarik jawapan di sebalik soklan2 berbentuk duniawi..

tugasan2 yg perlu di hantar esok akan mmbuat kan mlm2 aku ini menjadi lebih sibuk dr seorang yg bergelar perdana menteri mahupun presiden sebuah negara..

Dgn berbekal kan rokok2 yg baru di jumpai di tepi2 jalan..aku akan melayari mlm ini dgn penuh cabaran...tolong lah menjadikan hari ni sbg panduan agar tidak lagi berlaku!!!!

bapak penat dow gua arini!!!!...sial ar...

Comments

Post a Comment

Popular Posts