Letih + masa.

Selamat malam..

hari yg letih..tak nak ckp tp mmg letih..kurang bijak menguruskan masa padahnya makan diri..huhu. sok ada lg sisa-sisa hari ni. hadoi! nak dijadikan citer hari ni jek aku rasa pjalanan kurang baik. entah tp senang kata tak memuaskan hati.
aku org yg suke memberi tp kekadang sedar diri aku pn tak berapa mampu. lately, ada lah bende2 yg mcm tak berapa best dah jadi. agaknye kurang rehat tu pasal la rasa tak best jek. ok! pasni aku nk susun atur masa cun2 skit lah.

skit jek.. cakap byk pun tak gune, tembak pun tak tentu kene. nak bagi sgt pun takot, biarkan je lah. tgk kan smpai mana. selagi tak penat slagi ada masa ni aku tenang2 jek. done! aku perlukan tidur yg ber-Quality...thanks for a day benjo! benjo nampak hensem hari ni..(nak cheer up diri sendiri..hahaha!)

ok lah!
kalau ada sumur di ladang boleh gak tumpang mandi, tu pn kalau ada..skg smua dah ada bath tub kat umah, mandi kt umah lg senang kot...nite smua..





selamat menonton...!


sedetik lebih...appreciate it even sedetik..jgn abaikan...
enjoy..!

Comments

Popular Posts