Concern..

Minggu ni aku agak kesibukan dihambat tugasan yg perlu disubmit scepat yg mungkin..tahap fokus aku tuk minggu ni agak tidak memuaskan.entah la kenapa tp itu yg dirasakan..

ekceli aku nak berkongsi jek kat sini 1perkara tentang ilmu dan kehadiran..mana lagi penting? aku x sure la universiti atau lecturer yg beriya sgt pasal attendance2 ni..aku bkn nye nak protes tp mcm berkira sgt..lately aku rasa mcm terasa dgn sikap lecturer yg berkira psl attendance ni. kalau x hadir tu kira ok la, but the prob is dtg lambat for 5 to 10 minutes jek..tu dah kira tak dtg..aku x kejar kan attendance tu pn, yg aku kejarkan ilmu drp mu wahai lecturer..

forget it lah! since then aku rasa aku perlu buktikan sumthing yg kaw2x tuk tunjukkan bkn attendance tu yg penting tp ilmu..smoge niat aku selaras dgn daya usaha aku..aku masih lg perlukan bimbingan..dah dewasa cmni bile dilayan mcm budak skola aku rasa tak selesa. sape2 pn stuju dgn ape yg aku nak sampaikan..btol x?


ok, nak berbunga di tasik madu skit kat post ni..cik Laila td ada kata x sedap hati, she said mcm ada benda x kena ape yg dia wat.aku rasa aku sgt concern pasal ape yg terjadi pada diri dia. aku harap cik Laila lebih kuat tuk lawan perasaan dan ape pn yg dtg..








p/s: dont waste ur time

Comments

Popular Posts