CINTA

selamat malam CINTA..

kerana CINTA aku lahir ke dunia dan kerana CINTA jugalah aku timba ilmu kehidupan..selangkah kaki melangkah hati ini penuh dgn CINTA..semua kerana ciptaan-Nya yg penuh dgn CINTA..
Sempena hari kebesaran Nabi Agung Muhammad S.A.W ni, terasa keCINTAan baginda terhadap umatnya..hingga kini aku diajar, dibimbing dgn sunnah baginda dan Mukjizat nya (al-Quran) bermula di rumah dan membawa ke dunia luar yg x pernah putus dgn nikmat Islam itu..


ok,sedang hati tgh tenang, aku terasa nk bercucuk tanam bunga-bungaan skit..lately aku rasa mudah dgn jalan hidup aku sbb mungkin aku ada niat nk berubah ke arah lebih baik. istiqamah masih lg kurang tp aku dlm proses mencuba..manusia yg penuh dgn kejahilan, xkan lari drp berbuat salah dan dosa. tp sampai bile? terpulang pada hati dan akal sendiri...


kerana CINTA juga aku letakkan diri aku pada tempat yg betul dan adil. aku bahagi2 kan diri aku pada yg lebih sepatutnya sbb aku nak adil pada diri sendiri walaupun masih lagi ada sisa ketidakpuasan hati.selamat berCINTA, bukan hanya pd sesama manusia dan berlainan jantina tp pada semua makhluk dan terutamanya pada empunya alam semesta ini.. =)


iklan jap! tuk awak..


tq mr google








p/s : can i be yours?

Comments

Popular Posts